Segmen > mengapa saya berblogging
2.1.12 • 2:37 PM • 6 comments









uwaaa!
nampak x banner atas uwh??? #xnampak tipu

tgh blogwalking tadi,terjumpa lha akak neyh punye segmen,hurmm...mcm bez kan?
fresh lagi,so? apa lagi,aku tros join,

owkeyh,xkan aku je nak join,korang pon na jugak kan?
inilah syarat2 dya >>>

 Buad satu entri bertajuk >>> Segmen YY : mengapa saya berblogging
 Cam bese,tepek banner atas nun pada entri korang n linkkan pada entri owner
 Cerita kenapa korang blogging
 Tag 2 orang,terima kasih join
 Kalaw sudi, like FB Blog Akak Yana
 Siap entri korang,tinggalkan link pada comment form akak yana neyh...siap!

Owkeyh,aku lax asyik wat syarat,
nanti terlupe lax na wat entri! muahahaha

owkeyh,

Coconut man, Moonhead,U ready??? #price tag lax

KENAPA DAX KECIT NEYH TERPIKAT DGN BERBLOGGING???




mula2 tengok classmate ramai buad blog,
x penah terpikir lax na buad sal pikir susahnya na maen coding2 neyh,
na design sana,design sini,
kalaw lha aku ni RAJIN sgt,xpe jugak...

tiba2,satu malam uwh,
terpikir mcm na buad blog,
dgn perasaa yakin! bercampur adukkan takod...gembira pon ada juga excited
try lha buad blog...
na taw kenapa aku boleh TERBUAT BLOG malam tu???

ini sebabnya saya berblogging >>>

 aku boleh cakap apa saja n share ebelithing dgn korang n blogger2 laen

 aku boleh MAEN2 dgn appearance blog ni.maen2???
xlha,kira mcm fashion designer lha kan??? da merepek dah!

 mcm jenis komen saya dapat,lovely,kind,nasihat or ebelithing else.
komen bukan perkara negatif bagi aku,tapi benda tu akan buad aku lagi semangat na blogging...
kita sesama blogger kan slalu advice n bagi tutor blogging

buah cempedak di luar pagar,
ambik galah tolong jolokkan
saya blogger baru belajar
ada tutor tolong tunjukkan 

 Aku pun boleh menaikkan kechumelan blog ni ats advice org laen n inspirasi dri blogger2 laen.
lagipun,kita boleh tukar2 idea kan???

 Last but not least,
TUTORIAL! owh! aku mmg suka n thankie sooooo much pada sape2 yg slalu bagi tutors!
mmg blogger x kedekut ilmu kan???

so?
itulah sebab saya berblogging!
korang pon join jugak ^_^ 

MANGSA TAG






Labels:


OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Salam bloggers ^,^ meet me Nisa Azwani,16 y/o,Smk Muadzam Shah,feel free ya to navigate with me,jangan malu,jangan segan,jangan takut,saya tak makan orang ^,^
Mood : happy ^_^
Status : hidup biar kalerful :p
leave ur footprint kay?

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!