Al kisah AJL 26
4.2.12 • 4:38 PM • 0 comments









SG LUI m'jadi  saksi pertemuan . 
KEKANDA ADINDA menjadi gelaran kita,
saat itu aku merasakan kaw lha WANITA SELURUH DUNIA yg sentiasa menjadi GADIS SEMASA padaku.namun sehalanya berubah,
SEDETIK LEBIH aku menunggu kaw di tempat biasa,
namun 
kaw x kunjung tiba...mujurlah saat itu AWAN NANO sudi memayungiku,
selepas itu baru ku taw kaw sorang yg PENAKUT coz x tros terang ttg statusmu.
benarlah org tua kata,KALAU BERPACARAN biarlah berpada2,
BERIBU SESALAN dlm diriku mula muncul,
baru aku percaya pada hukum KARMA dan kau akan terima balasannya.
untuk itu biarlah aku pendam n simpan KISAH HATI ini untuk selamanya....



CREDIT TO >>> gempak.org 

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Salam bloggers ^,^ meet me Nisa Azwani,16 y/o,Smk Muadzam Shah,feel free ya to navigate with me,jangan malu,jangan segan,jangan takut,saya tak makan orang ^,^
Mood : happy ^_^
Status : hidup biar kalerful :p
leave ur footprint kay?

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!